Ερωτήσεις και Απαντήσεις


Μπορείς να κάνεις ανά πάσα στιγμή την δωρεάν εγγραφή σου στην ιστοσελίδα, πηγαίνοντας στην πάνω δεξιά μεριά της οθόνης κάνοντας κλικ εκεί που γράφει «Εγγραφή».

Ποια είναι τα επίσημα τουρνουά και πως τα αναγνωρίζω?

Τα επίσημα τουρνουά είναι τα Loux Pro Series και το λογότυπο των τουρνουά ακολουθεί:

ως μπορώ να δηλώσω συμμετοχή σε ένα επίσημο τουρνουά ?

Δημιουργείς τον λογαριασμό σου εφόσον δεν έχεις ήδη έναν λογαριασμό (εάν δεν θυμάσαι τα στοιχεία σου κάνε ένα support ticket).

Επιλέγεις την ενότητα “Events” και διαλέγεις το τουρνουά (την πόλη) στο οποίο θέλεις να λάβεις μέρος.

Επιλέγεις το “Δήλωσε Συμμετοχή” και εισάγεις τον μοναδικό κωδικό, τον οποίο θα τον βρεις στο φυλλάδιο μέσα στο παιχνίδι.

Πότε ξεκινάει η διαδικασία επιβεβαίωσης για την συμμετοχή ?

H διαδικασία επιβεβαίωσης, η οποία ξεκινάει την ημέρα διεξαγωγής του τουρνουά και τελειώνει 20λεπτά πριν από την έναρξη του. Η διαδικασία αυτή αποκαλείται και “check in”.

Πως θα βρω τον τόπο διεξαγωγής ?

Για κάθε event θα βρείτε στην ανάλογη σελίδα και την περιγραφή και αναλυτικά πως θα έρθετε.

Πότε πρέπει να είμαι στον τόπο διεξαγωγής ?

Για κάθε Loux Pro Series & Partner Tournament θα υπάρξουν εγκαίρως ανακοινώσεις για τους παίχτες από όπου θα μπορέσουν να πληροφορηθούν.

Πόσο κοστίζει η συμμετοχή μου σε ένα επίσημο τουρνουά ?

  • Η συμμετοχή σε ένα επίσημο τουρνουά είναι δωρεάν, εφόσον  έχεις αγοράσει το παιχνίδι σε PS3, PC, PS2, PSP, Xbox, Nintendo Wii.
  • Αν έχεις χρησιμοποιήσει τον κωδικό σου μια φορά, μπορείς να προμηθευτείς και άλλον κωδικό πληρώνοντας 10€
  • Το κόστος συμμετοχής των Partner Tournaments, ορίζεται από τους συνεργάτες και μόνο και το PES League δεν έχει καμία σχέση.

Πάνω σε ποια πλατφόρμα θα διεξάγονται τα επίσημα τουρνουά του PES League ?

Τα επίσημα τουρνουά του PES League διεξάγονται σε Playstation 3.

Από πόσο ετών δικαιούμαι να πάρω μέρος ?

Παίχτες από 12 ετών και άνω έχουν δικαίωμα συμμετοχής. Παίχτες από 12 ετών και κάτω πρέπει να συνοδεύονται από τους γονείς τους.

Πως κάνω ένα support ticket ?

  1. Βήμα: Επιλέγω από το κεντρικό menu την επιλογή “Βοήθεια”
  2. Βήμα: Επιλέγουμε “Submit a ticket”
  3. Βήμα: Συμπληρώνουμε τα στοιχεία που μας ζητάει και το στέλνουμε